MyPermit : Digitalisering van stedenbouwkundige vergunningsaanvragen – Versie 1.8
Deze versie is nu beschikbaar op het volgende adres: https://mypermit.urban.brussels/home
Voor deze versie werd het proces voor het indienen van een dossier herzien:
- Conform artikel 11 van het digitaliseringsbesluit van 25 mei 2023 geldt het indienen van een dossier voor een stedenbouwkundige vergunning of verkavelingsattest vanuit MyPermit ook als ondertekening van die documenten van dat dossier (plannen en documenten). Het is dus niet meer nodig dat de aanvrager de documenten afzonderlijk ondertekent, noch dat de architect de plannen van de via MyPermit ingediende dossiers afzonderlijk ondertekent. De vergunningsaanvraag kan enkel naar de administratie gestuurd worden indien deze ondertekend/gevalideerd is door de aanvragers en desgevallend de architect.
Dit zal het werk van de secretariaatsmedewerkers vereenvoudigen zodra een aanvraag binnenkomt. Het wordt hiermee ook eenvoudiger voor de aanvragers en de architecten.
Meer informatie vind je op de pagina MyPermit FAQ, die regelmatig wordt bijgewerkt. https://mypermit.brussels/fr/urban-faq/
Document acties